vsetkovklude

vsetkovklude | kopyto, jelito, platí to :)

vsetkovklude
Konsolidácia jak lusk
 
Nepochopitelne
Nepochopitelne | 29.12.2024 20:29

A o kolkoby sme platili viac za plyn z USA alebo prezleceny rusky plyn z Indie?


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 29.12.2024 20:29

Prezident Zelensky zjavne necital analyzu odpornikov z SPP, ktoru citoval pan priemer zalobaba Fico vo svojom srdcervucom liste predsednicke EU komisie


sarmantna teplaren

sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 29.12.2024 20:45

Krasna zmena temy, jojo! Führer by mal z teba radost.


Nepochopko - ked uz budes pozerat tu cenu, skus mi aj vysvetlit ci tu cenu ovplyvnuke Zelensky alebo Putin. Ten graf ti pomoze.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 29.12.2024 20:53

Jojko a na nevyplatenie platieb za migy by sa mal Fico so svojou stukou Blanarom ist spytat svojhp kamosa Viktora
https://www.epo...l?welcomeuser=1


vsetkovklude
vsetkovklude | 29.12.2024 20:56

Jojo, aké cudzie, zmrazené russké aktíva sú už ukrajinské, russáci im môžu zakývať na rozlúčku tak maximálne. O tie peniaze prišli preto, lebo sa rozhodli vraždiť a ničiť v susednej krajine, ty mentálny kripel!


AP

Občasný glosátor
Občasný glosátor | 29.12.2024 22:02

Milý náš Jojo!
Obligátna poznámka/otázka (Toto je dnes v diskusii už deviaty pokus. To by mohol, snáď mohol, pochopiť aj absolvent Colotkovej fakulty, resp. sused pani Blažkovej).
Nie je mi celkom jasné, prečo sa ľudia Vášho typu chodia odbavovať do tejto diskusie (Pokiaľ nie ste nádejný smerácky funkcionár typu Gedra, Šutaj Eštok a nerobíte to za peniaze.). Keď sa ja idem „pobaviť“ na stránky vládneho denníka Hlavné správy, takáto rubrika mi tam chýba. Keby ste dali do kopy hlavy so šéfredaktorom, PhDr. Mariánom Kluvancom, PhD., (brilantným spisovateľom, ktorý produkoval taký brak, že nemal odvahu vydávať to pod vlastným menom a používal pseudonym Mark E. Pocha), určite by ste niečo vymysleli!
Tak! Ako by povedal boľševický klasik Blaha: „Česť práci, súdruhovia“!


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 29.12.2024 22:20

Jojo,
„a prečo o tom vôbec musí rokovať Blanár s Ficom, keď to už dávno dohodol Naď?“

No lebo vyplacanie Nadom dohodnutych refundacii z EU fondu blokuje Ficov kamos Viktor.


pherkard
pherkard | 30.12.2024 06:51

Stale sa snazim "uverit" ze JOJO a Nepochop to "myslia" vazne.
... ale je to na mna moc surealisticke.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 30.12.2024 09:15

Jojo, ty toho blbca zo seba robis naschval?
Rozved prosim ta aku medzinarodnu zmluvu porusil. A potom skus porozmyslat, ci Putin neporusil tiez nejake medzinarodne zmluvy a ci nahodou nie je vojnovym stvacom on sam.
A ci maju staty bez boja ustupovat a vzdavat sa svojich uzemi, ked ich sused si zacne nejake narokovat? Alebo, ci sa ma cely svet nechat vydierat nuklearnymi recami nejakeho ruskeho pomatenca?

Ty nemas odlisny nazor. Ty si len sprosty. Po byvani sa ti staci poobzerat v nejakom ustave.


pherkard
pherkard | 30.12.2024 09:27

Mna na tychto debatach s "poznatelmi pravdy" zaraza a zaroven fascinuje jedna vec.
Stale a z roznych stran riesia dosledky, nasledky a nie pricinu.
Napr. aj teraz - diskutujeme o zastaveni tranzitu plynu cez UKR. Ale toto je iba dosledok, odpoved na utok a nie pricina.
Ak neodstranime pricinu, tak sa podobne a mozno aj horsie "nasledky" budu opakovat.
No a pre JOJO a Nepochopa - Pricina je zdegenerovany Putin, jeho okolie a z mojej skusenosti musim bohuzial povedat, ze aj velka vacsina ludi zijuca v risi zla nazyvanej ruSSko.


AP
AP | 30.12.2024 10:15

Hej? Putin povedal, že útočí na Ukrajinu, lebo má právo byť v NATO? Netvrdil náhodou, že chce denacifikovať a demilitarizovať Ukrajinu? O NATO nehovoril. https://time.com/6150046/ukraine-statehood-russia-history-putin/
https://www.idn..._zahranicni_jhr
Mimochodom, k tým porušeným zmluvám zo strany Ruska:
V prvom rade Chartu OSN – Charta OSN, ktorú Rusko ako člen Bezpečnostnej rady OSN podpísalo, zakazuje agresívne vojenské útoky na suverénne štáty. Konkrétne článok 2, odsek 4 jasne uvádza, že všetky členské štáty sú povinné sa zdržať hrozby silou alebo jej používania proti územnej celistvosti alebo politickej nezávislosti akéhokoľvek štátu.
Zmluvu o priateľstve, spolupráci a partnerstve medzi Ukrajinou a Ruskom (1997) – Táto zmluva obsahovala záväzky o rešpektovaní suverenity a územnej integrity Ukrajiny. Rusko ju porušilo v roku 2014 anexiou Krymu.
A ďalej k tým tvojim skorším tvrdeniam, stále ma fascinuje, ako sa tváriš, akoby ropu a plyn malo len Rusko. Budeme kupovať odinakiaľ. Nebol náhodou strelený v Azerbajdžane? Lenže to by sa na to chcelo pripraviť, že, napojiť sa na plynovod TAP a to sa strelenému a spol. nechcelo.
A ešte otázka. Ako mohol v tom čase chudobný Sovietsky zväz bez rozsiahlejšieho zbrojeného programu a zásob poraziť rozvinuté Nemecko? Že by s pomocou zo západu? https://cs.wiki...a_pron%C3%A1jmu Či aj Stalinovi by si radil, nech sa s Hitlerom dohodne (zase), odstúpi mu nejaké to územie, aby mali Nemci dosť životného priestoru?


mdl
mdl | 30.12.2024 10:19

jojo ved nech sa RF sudi za tie MIGy. zas menis temu lebo nevies reagovat na to, ze orban blokuje nase peniaze.


pherkard
pherkard | 30.12.2024 10:52

Jojo | 30.12.2024 09:41
"pherkard, príčinou vojny je to, že "uKrAjInA mÁ pRáVo ByŤ v NaTo!!!" - mozes mi to prosim ta vysvetlit.


mdl
mdl | 30.12.2024 11:13

jojo "zaútočili kvôli rozťahovaniu sa NATO."

nie, zautocili, lebo ukrajina chcela byt v EU.

1. ukr. prezident planoval podpisat dohodu s EU aj ked Putin mu ponukal dohodu s ruskom. potom otocil.
2. preto bol EUromajdan a nie NATOmajdan.
3. rusky vojaci s ruskou technikou (t.j. na putinov prikaz) zacali podporovat separatistov, obsadzovali vladne budovy na vychode atd.


AP
AP | 30.12.2024 12:16

Joj, mali všetko a preto im bolo treba dodať:
427 000 džípov a nákladných vozidiel; 13 000 obrnených vozidiel (7 000 tankov, 1 386 M3 Lee a 4 102 M4 Sherman), 11 400 lietadiel (4 719 Bell P-39 Airacobras), 35 000 motocyklov, 131 633 automatických zbraní, 12 997 pištolí, 350 000 ton výbušnín, 90 nákladných lodí, 15 417 000 párov vojenských topánok, 622 100 ton koľajníc (56,5 % produkcie ZSSR), 2 000 lokomotív - pred vojnou mal Sovietsky zväz 25 000 lokomotív (počas vojny bolo vyrobených len 446 lokomotív, z toho v rokoch 1942 - 1945 len 92).
Rozpísané na menšie:
protitankové delá v počte viac ako 5 000 kusov; automatické zbrane v počte 131 633 kusov (väčšinou samopaly); pištole v počte 12 997 kusov; pušky v počte 8 218 kusov; výbušniny: (vrátane TNT 123 150 ton; toluénu 107 683 ton; dynamitu 31 933 ton); pušný prach 127 000 ton; vysoko čistý etanol (na výrobu výbušnín) 331 066 litrov; rozbušky 903 000 kusov; rádiostanice 35 800 kusov; radary 2 074 kusov; protiponorkové lode 105 kusov; torpédové člny 202 kusov; nákladné lode 90 kusov; ponorky 4 kusy; motory pre lode a člny 7 784 kusov; nákladné vagóny 11 075 kusov; lokomotívy 1981 kusov; traktory 8 071 kusov; obrábacie stroje 38 100 kusov; telefóny 2 500 000 kusov; potraviny 4 478 000 ton; stroje a zariadenia v hodnote 1 078 965 000 USD; stavebné zariadenia v hodnote 10 910 000 USD; oceľ 2 800 000 ton; farebné kovy 802 000 ton; ropné produkty 2 670 000 ton; chemikálie 842 000 ton; bavlna 106 893 ton; koža 49 860 ton; pneumatiky 3 786 000 kusov; vojenská obuv 15 417 000 párov; prikrývky 1 541 590 kusov; gombíky 257 miliónov.
Zdroj: https://web.arc...no-po-lend-lizu
Zabúdaš / ignoruješ, že väčšina toho existujúceho priemyslu bola v západných častiach ZSSR a tie boli Nemcami rýchlo obsadené alebo zničené. Takže nie, nemali dostatočný priemysel ani pred vojnou, ani na začiatku vojny. Vojnovú výrobu sa im podarilo rozhýbať až cirka od r. 1942. Do tej doby by boli bez tejto pomoci prevalcovaní a obsadení.


AP
AP | 30.12.2024 12:20

A mimochodom v dohode z roku 1997 nebola zmienka o neutralite Ukrajiny, takže si hádal zle.


AP
AP | 30.12.2024 12:28

A ešte jednu zmluvu Rusko porušilo (a tú dohodol a podpísal Putin): Dohovor o rusko-ukrajinskej hranici z r. 2003, ratifikovaný v r. 2004.
https://web.arc...ow/643_157#Text
A ani tam nie je ani zmienka o neutralite.


pherkard
pherkard | 30.12.2024 14:58

Jojo | 30.12.2024 10:59
Na moju prosbu o vysvetlenie tvojho afektovaneho vykriku o UKR v NATO, si tu zavesil nic nehovoriace nezavezne, novinove vyjadrenia byvalych statnych uradnikov USA. Upozornujem ta, ze oni politiku a medzinarodne zmluvy nerobia, su to len plateni statni uuradnici, nic viac a nic menej. A na penzii si zarabaju pisanim clankov do obskurnych novin.

Mna skor zaujimal tvoj nazor, na to, ze: KTO MA PRAVO ROZHODOVAT O SVOJOM OSUDE?
Ukrajici o Ukrajine, alebo ruSSI o Ukrajine???
... v tomto pripade o ucasti v jednotlivych ekonomickych, ci vojenskych zoskupeniach.
Prosim ta, toto je zasadna otazka, na toto mi odpovedz.

Dalej:
- ake, ktore zmluvy UKR porusila, kde sa zaviazala ze nebude v NATO - konkretne, menuj:
- ake, ktore zmluvy porusili staty NATO, kde sa zaviazli ze sa NATO nebude rozsirovat, konkretne, menuj:
- kde je, aka bola reakcia, ruSSKa na skutocne rozsirenie NATO - Svedsko Finsko.

Hovori ti nieco pojem zasahovanie do vnutornych zalezitosti cudzieho statu? - ved ty to tu v priamom prenose obhajujes. Prosim ta preco, to tak dobre ti ruSSI platia?

1994 - Budapestianske memorandum - nedotknutelnost hranic UKR - preco nenapises ze ruSSi porusili a sustavne porusuju tuto dohodu, ktoru sami podpisali? Noze sa vyjadri. Ukrajicov obvinujes, len z "umyslu" vstupu do NATO, ale v priamom prenose posliapanie zmluvy ti nevadi?

Vies JOJO, mne ludia tvojho zmyslania, pripadaju ako Tapakovci. Zatrpknuti, zadubeni, zavistlivci, ktori nic nedosiahli, nikde neboli, nic nevideli, nic nevedia, ale za vsetko zle okolo nich moze niekto iny.
A moralka je pre nich neznamy nie len pojem, ale aj slovo.

S tebou, ked Zuzka z horneho konca na dedinskej zabave nepojde tancovat, tak zmlatis jej mladsieho, slabsieho brata a podpalis stodolu. Cely ruSS.


mdl
mdl | 30.12.2024 15:13

jojo: "Dokedy sa Ukrajina nevráti k vojenskej neutralite"

policia a sudy by mali byt neutralne. neutralita znamena, ze vrahovia idu sediet alebo su zabiti, ak utocia na policajtov. neutralita znamena, ze sa nepriklanas k nejakej strane na zaklade subjektivnych dojmov, ale na zaklade objektivnych dokazov.

aby ukrajina mohla byt vojensky neutralna, musela by mat naozaj velku armadu alebo velmi velkych spojencov (NATO).


"..aby preň nepredstavovala vojenskú hrozbu"

dokaz ze ukrajina predstavovala pre ruskych obcanov hrozbu v 2014.
dokaz ze NATO predstavuje pre ruskych obcanov hrozbu.


mdl
mdl | 30.12.2024 15:42

"Správne, neutralitu jej musia garantovať všeky mocnosti - lenže to USA v roku 2022 odmietli. Preto vojna pokračuje."

rozumies tomu, ze neutralita ukrajiny znamena vymozenost spravodlivosti? teda ze rusko zaplati za vsetko, co ukrajine sposobilo a ze uz nikdy pre ukrajinu nebude moct byt hrozbou?

s tymto putin suhlasil?


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 30.12.2024 17:27

Jojo, tie tvoje sracky sa nedaju citat. Ulrajina BOLA neutralna. Dokonca to mala v ustave ked ju v 2014 rusi napadli.
V 2005 Lavrov aj Putin tvrdili, ze susedia ruska a explicitne Ukrajina, maju pravo vybrat si svojich spojencov sami. Aj EU aj NATO.
Fini v NATO problemom nie su?

Toto nebolo nikdy o NATO.

Na tie ostatne nezmysly ani nema zmysel reagovat.


AP
AP | 30.12.2024 18:34

A zase si nereagoval na tú druhú porušenú zmluvu, ani na argument, že v zmluve z r. 97 žiadna požiadavka na neutralitu nebola. Klasika. Čo, máš problém niečo vymyslieť?
Ich obete nespochybňujem, aj keď veľa z nich spôsobila ich bezohľadná taktika "nas mnogo" (ostatne to prispelo často aj k civilnými obetiam). Plus časť si postrieľali sami (za ústup, zajatie, zbabelosť).
A Ukrajina nie je Európa?
Ukrajina bola neutrálna, neutralitu mala zakotvenú v ústave do decembra 2014. Len nemôžeš mať neutralitu, keď ťa šéf susednej krajiny označí za neexistujúci národ, ktorý je vlastne ruský a patrí Rusku. Málo pozeráš, čo tvoj milovaný Putin kecá a píše. Domáca úloha: naštudovať, zdroj máš tu: http://kremlin.ru/events/president/news/66181 Rusky dúfam vieš, prinajhoršom si vypomôž prekladačom.
Inak ma fascinuje, akú hrozbu predstavovala v r. 22 40 miliónová krajina voči 140 miliónovej jadrovej mocnosti? Súčasťou NATO nebola a ani nemohla byť, veď časť jej územia bola okupovaná a do Aliancie vstúpi len tá krajina, ktorá nemá nevyjasnené hranice a nie je súčasťou vojenského konfliktu. Keby Putin netúžil zapísať sa do ruskej histórie ako druhý Peter Veľký a proste sa len držal pôvodnej taktiky zamrznutého konfliktu, tak by vstupu do NATO zabránil viac ako úspešne.


AP
AP | 30.12.2024 20:19

Nie si ty Blaha osobne? Keď si to tak pekne čísľuješ.
Tieto fondy stoja na jednoduchej myšlienke, že demokracie spolu nebojujú. Preto demokracie podporujú rozvoj demokracie aj inde ako u seba. O použití rozhodujú oni práve v tomto smere. Alebo myslíš, že si majú Slováci rozhodnúť, koľko peňazí sa rozkradne? :D
Krvavá revolúcia, a kto za to mohol? Do demonštrantov nariadil strieľať Janukovyč, toho času schovaný u Putina. Dočasná vláda tam bola DOČASNE. Vieš, čo to slovo znamená, však? Bola tam 5 mesiacov, takže mohla raziť akú chcela politiku. Po nej z volieb vzišla nová vláda, z ktorej boli vylúčené radikálnejšie zoskupenia.
Zaujímavé, ukrajinská vláda sama tvrdí, že dohodu odmietli. Ty ale samozrejme vieš lepšie.
Neviem, čo by na tej dohode pre nich bolo výhodné. Veď by mali armádu vo veľkosti 80 tisíc mužov, nejakých 350 tankov atď., nemohli by v prípade útoku požiadať spojencov o pomoc. Takže by bezbranní sedeli a čakali, či ich Rusi napadnú alebo nie. A povedzme, že by súhlasili. Vážne myslíš, že by Putin za chvíľu zase nezačal? Čítal si ten jeho text? Nepovažuje Ukrajincov za samostatný národ, ktorý by mal právo na vlastný štát. Mimochodom, toto je článok, ktorý napísal a publikoval jeho poradca Timofej Sergejcov v článku Što Rossija dolžna sdeľať s Ukrajinoj ( https://archive.ph/FoMBp#selection-3293.0-3293.36), ktorý už pre istotu vymazali, pretože je to fakticky dôkaz genocídneho zámeru. Hlavné body:
- Ukrajina je umelý štát, treba ju zrušiť a nahradiť niekoľkými štátmi pod kontrolou Ruska.
- hrozbou je proeurópanstvo.
- ukrajinskí civilisti nacisti, nemôžu byť potrestaní, musia byť denacifikovaní a prevychovaní, integrovaní do "ruskej civilizácie".
- trest po vojne - nútené práce, väzenie a trest smrti.
- elitu nemožno prevychovať, treba ju eliminovať.
- špeciálna operácia ako "dekolonizácia" Ukrajiny.


AP
AP | 30.12.2024 20:21

A mimochodom, v dohode o stiahnutí sa z území dobytých v roku 22 nebolo nič. Naopak by Ukrajina musela uznať, že Rusku patrí celá Donecká a Luhanská oblasť, aj tie územia, ktoré Rusko ešte nedobylo. Veľmi výhodné.


Občasný glosátor
Občasný glosátor | 30.12.2024 21:08

Milý náš Jojo!
Dnes som sa dostal k diskusii neskôr, „niekto musí aj robiť“ ako by povedal Jojov obľúbený (alebo priamo milovaný?) prezident. Vôbec ma neprekvapuje, že dnešný Jojo sa vyjadruje ináč ako Jojo včerajší. Bude to zrejme striedaním služieb na Súmračnej. A keďže dnešný Jojo si zrejme neprečítal to, čo som písal včerajšiemu Jojovi k zastaveniu predaja elektrickej energie na Ukrajinu, pripájam komentár znovu.
Vy, ekonómovia komunistického typu, by ste už raz mohli pochopiť, že z Ruska plyn nedostávame, ale ho kupujeme. Ukrajine elektrinu nedávame, ale ju predávame. Po spustení EMO3 sa na Slovensku vyrába viac elektrickej energie, ako sme schopní spotrebovať. Pre ekonómov komunistického typu (Jojo): stali sme sa čistými exportérmi elektrickej energie. Za elektrickú energiu, ktorú od nás odoberie Ukrajina dostaneme riadne zaplatené (väčšinou z balíkov podpory, ktorú dostáva Ukrajina zo zahraničia). Pokiaľ sa nepredá elektrická energia na Ukrajinu, je potrebné kontrahovať iného odberateľa, čo v našom regióne nemusí byť úplne jednoduché. Pokiaľ sa to nepodarí, je viac možností:
1. Odstavíme jeden blok jadrovej elektrárne, buď v Mochovciach, alebo v Bohuniciach. Investície sa nebudú zhodnocovať, ale zase sme všetkým „ukázali“.
2. Blok JE sa neodstaví, a elektrickú energiu „vhodne uskladníme“. Pre technikov ficovského typu (Jojo): vykope sa jama vedľa latríny na loveckej chate v Čifároch, alebo u Joja na dvore. Natiahne sa 440 kV vedenie, ktoré sa „zapustí“ do tohto úložiska a je to to vybavené.
Na záver už len obligátna poznámka/otázka (Toto je v diskusii už deviaty pokus. To by mohol, snáď mohol, pochopiť aj absolvent Colotkovej fakulty, resp. sused pani Blažkovej).
Nie je mi celkom jasné, prečo sa ľudia Vášho typu chodia odbavovať do tejto diskusie (Pokiaľ nie ste nádejný smerácky funkcionár typu Gedra, Šutaj Eštok a nerobíte to za peniaze.). Keď sa ja idem „pobaviť“ na stránky vládneho denníka Hlavné správy, takáto rubrika mi tam chýba. Keby ste dali do kopy hlavy so šéfredaktorom, PhDr. Mariánom Kluvancom, PhD., (brilantným spisovateľom, ktorý produkoval taký brak, že nemal odvahu vydávať to pod vlastným menom a používal pseudonym Mark E. Pocha), určite by ste niečo vymysleli!
Tak! Ako by povedal boľševický klasik Blaha: „Česť práci, súdruhovia“!


AP
AP | 30.12.2024 21:59

Jojko, však daj text tej zmluvy. Určite ju máš, keď si taký fundovaný. Inak sú to len kecy.


AP
AP | 30.12.2024 22:10

Nepochopil si. Daj priamo text tej dohody, nie kecy nejakých iných kecálkov. Lebo to sú len názory. Ja chcem od teba riadne dôkazy tvojich tvrdení. Hovoril si, že bola pred podpisom, tak bola na papieri. Davaj bumažku.


AP
AP | 30.12.2024 22:46

Hej. Čo zmluva? Máš? Či radšej ignoruješ, čo nevieš dokázať?


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader