vsetkovklude

vsetkovklude | kopyto, jelito, platí to :)

vsetkovklude
Situácia na fronte
 
Marcus Phoenix
Marcus Phoenix | 21.10.2022 12:57

Hm... pozerám, že ďalší SaS-kár išiel kempovať.


vsetkovklude
vsetkovklude | 21.10.2022 13:29

Hej, farby sú naopak, ale nechcelo sa mi to fotoshopovať :D


Franta Váňa
Franta Váňa | 21.10.2022 16:41

Putinova zadnica - to hneď vzrušilo zástupy Putinových oviec
taký primitív Bláha a šušník Chmelár sa snáď aj urobili


JG
JG | 21.10.2022 20:11

ako ono by to bolo smiešne, keby to nebola iba propaganda. Zrovna dnes som videl nejaké fotky z bojiska posiate mŕtvolami a tak som sa v duchu opýtal. Že kedy väčšine ľudí z oboch prijebaných táborov dojde, že najlepšie je rokovať. Keď bude dvesto tisíc mŕtvol, pol milióna, milión...


vlt
vlt | 21.10.2022 20:20

@JG: Suhlas. Mrazi ma ked tu ludia pisu ze sa s Putinom nieje o com bavit. Umoznit mu vypadnut z Ukrajiny (nech si to doma preda ako chce) je lepsie ako cakat na totalnu porazku a nechat tam zatial zomierat ludi co i len o den dlhsie ako je nutne.


| 21.10.2022 23:38

Pocujte vy dvaja intelektualy nadomnou. Vasa uvaha znie logicky ale iba v zapadnom svete, ktory doteraz robil tu istu chybu ako vy teraz. Predpokladat, ze rusi uvazuju ako my je cesta do pekla. S nami sa da vyjednavat s nimi nie. Z jednoducheho dovodu. Rus svoje slovo nikdy nedodrzal a nikdy nedodrzi... vladca sveta totizto rozkazuje nie je tu na to aby nieco dodrziaval. Zbohom


vsetkovklude
vsetkovklude | 22.10.2022 00:20

Už Churchill vedel, že zmluvy s Ruskom nemajú hodnotu ani papiera, na ktorom sú spísané. Rus rozumie len sile, keď dostane poriadne po tej rozdrapenej papuli. Ale tu sa stále nájdu chmelárovskí pseudointelektuáli, čo si holubice mieru vyšprtali z nosa a drístajú o rokovaniach, dohode a mieri...láskavo nechajte na Ukrajincov, čo si so svojou krajinou a národom želajú spraviť a pomôžme im ako vieme!


| 22.10.2022 01:15

vlt, ty mas pocit, ze putina na ukrajine niekto drzi? moze sa kedykolvek zbalit a vypadnut naspat do ruska a predat si to tam ako chce. cele rokovania by mohli prebehnut jednou vetou "tak ja teda idem" :D


JG
JG | 22.10.2022 09:11

@vsetkovklude jasné a nájde sa tu ešte viac ľudí, čo s vymytým mozgom stoja na strane skurvysynov v kravatách huckajúcich do boja a keď týmto vymytým mozgom človek povie, ok, zastávaš teóriu že Rusom treba dať po papuli, tak prečo nie si na fronte a nedávaš im po tej papuli spolu so zomierajúcimi Ukrajincami, tak potom ich hrdinstvo prejde a spustia sračkomety o tom ako nemôžu lebo práca, rodina a podobné kokotiny. Proste skurvení klávesnicoví "bojovníci".... A áno pomáhame im výborne. Denne chudáci odchádzajú po stovkách napr. https://sconten..._0w&oe=6358E813


vlt
vlt | 22.10.2022 09:25

@vsetkovkklude: Takze konferencia na Jalte kde bol CHurchil aj Stalin v 1945 ani nebola?
Nikto nevravi ze sa ma Putinovi ustupovat ale ze treba ukoncit vojnu. To je rozdiel.
Milujem tieto vase silne reci z bezpecia detskej izby.


| 22.10.2022 09:36

jg, vlt, este raz sa vas pytam: co brani rusom ukoncit vojnu? vlt, konkretne ty mi odpovedz: ako je mozne v tejto situacii ukoncit vojnu bez toho, aby sa putinovi v niecom ustupilo?
nerypem do vas, ak to viete, vysvetlite mi to.


mod
mod | 22.10.2022 09:51

Táto vojna v tejto chvili neskončí za rokovacím stolom. On príde na rad ale až Putler pochopí že už môže iba prehrať. V jednej chvili to však určite pochopí, buď ho dotlačí situácia v Rusku alebo totálne vojenské postúpenie na Ukrajine. Nemyslím si že vojna bude trvať kým nevykopem Ukrajina posledného okupanta zo svojho územia.


JG
JG | 22.10.2022 09:53

@| čo im bráni? Predpokladám, že neochota druhej strany vôbec sa o niečom baviť a ich presvedčenie, že keď to nedosiahnu po dobrom, tak kľudne aj po zlom... A vojnu bez ústupkov je možné ukončiť jedine totálnou porážkou jednej z bojujúcich strán, takže ak sa má táto vojna ukončiť bez takého niečoho, tak ústupky tak či tak budú... Osobne si myslím, že v tejto vojne totálna porážka nehrozí ani jednej zo strán...


JG
JG | 22.10.2022 09:56

@mod a čo ak náhodou neprehrá? Mimochodom na Ukrajine začala dobrovoľná vojenáej registrácia žien...


| 22.10.2022 09:57

jg, myslis, ze by ukrajinci branili rusom v odchode naspat do ruska? maju rusi v tom nejake prekazky? myslis, ze keby rusi povedali, ze chcu rokovat o stiahnuti svojich vojsk tak by na to ua nepristupili, lebo ich bavi strielat?


Marcus Phoenix
Marcus Phoenix | 22.10.2022 09:58

Jano Rusi sú ako Taliban, Daeš a pod. barbarské hordy. Celý život mimo verchušky žijú v biede, nepoznajú ani hajzle, serú do dier v zemi a jediné potešenie v živote tvorí alkohol, či opiáty. A potom fajná dedinská bitka. S takými sa rokovať nedá, lebo oni to nevedia. Choď vlakom do Viedne, zober si na stanici prvého Somálca stranou a začni s ním rokovať, nech tie drogy nepredáva, že je to zlé... Taká istá snaha je rokovať s Rusmi.


mod
mod | 22.10.2022 10:03

JG: nemyslím si, ženy dobrovoľne vstupujú do ukrajinskej armády od prvých dni vojny. Bránia svoju vlasť.


mod
mod | 22.10.2022 10:06

JG: v podstate hovoríš, že Ukrajina by mohla prehrať teda najlepšia cesta bude to vzdať. Problém je že s Rusom je zbytočné rokovať. Rusi vedia iba klamať. Čokoľvek s nimi dohodneš má hodnotu použitého toaletného papiera.


vsetkovklude
vsetkovklude | 22.10.2022 10:35

JG, v tomto máš pravdu, vojna skončí iba totálnou porážkou jednej zo strán a pokiaľ bude západ podporovať Ukrajinu, tak to bude Rusko. Čo tu lamentuješ ako baba nad ukrajinskými životmi? V januári 22 som stretol väčšiu skupinu budúcich univerzitných študentov z Ukrajiny, ktorí u nás boli na jazykovom kurze. Bavili sme sa o všeličom, kým neprišla reč na ruské vojská na hraniciach a pýtam sa ich: "Vy sa nebojíte, že bude na Ukrajine vojna? Nebojíte sa o životy svojich blízkych?" Jeden z nich vystúpil pol kroka vpred a povedal mi: "Ukrajinci neboja sa, to Rusi by sa mali báť." To odhodlanie v hlase a jasný pohľad ma presvedčili, že by sme ich mali všemožne podporiť v ich boji za slobodu, lebo nepriamo bojujú aj za naše rite. Denne to od začiatku invázie dokazujú skutkami, neuhli, držia sa, bijú orkov. Preto si láskavo svoje reči o vojnových štváčoch nechaj pre svoje dezolé publikum, Ukrajinci si sami vybrali a nakoniec zvíťazia, lebo oni bojujú za šľachetný cieľ!


JG
JG | 22.10.2022 10:49

@| ak chceš aby som na teba ďalej reagoval, tak skús viesť vecnú diskusiu. Rusko má nejaké požiadavky a ak máš pocit, že Ukrajina momentálne prejavuje snahu sa o tých požiadavách vôbec baviť, tak úplne ignrouješ realitu. Keď ti niekto povie, že s Putinom sa baviť nebudeme, Krym si zoberieme nazad atď tak...

@Marcus Phoenix toto tvoje vyjadrenie vyznieva ako keby si aj ty zastával názor, že ak to bude potrebné, tak kľudne budeme bojovať aj do posledného Ukrajinca?

@mod keby si ma čítal pozornejšie, tak by si videl, že som napísal svoj názor, že nemôže prehrať ani jedna zo strán (samozrejme teoretická šanca totálnej porážky jedného z bojujúcich je, ale to ja reálne nevidím). A keďže aj podľa teba je s Rusom zbytočné rokovať, tiež ťa zaraďujem do katogórie, bojujme radšej kľudne aj do posledného Ukrajinca ako by sme mali s Rusom rokovať... A nie som si istý, či ženy vstupujú do armády od prvých dní vojny aby bránili vlasť. Mnohé ušli do zahraničia v snahe zachrániť svoje deti, mnohé v snahe zachrániť seba, mnohé iba aby mali lepší život ako v oblastiach kde sa ani nebojovalo.... A ukrajinský prezident to podpísal 21.10. https://www.5.u...nok-290674.html

@vsetkovklude skúsim teda priamo, prečo ešte nie si v zákope spolu s nimi. Veď sa neokúňaj, dokonca sa to dá vybaviť tak, aby si bojovaním tam nepáchal trestný čin. Šup šup na front. Ľudské zdroje určite ocenia. Ukáž že si hrdina ako tvoje internetové príspevky... Ale ak si myslíš, že existuje možnosť totálnej porážky niektorej z krajín s jadrovým arzenálom, tak si poriadny psychopat...


vsetkovklude
vsetkovklude | 22.10.2022 11:04

Áno, presne tak reagujú jebnutí dezoláti, posielajú druhých do zákopov, tak ti odpoviem presne v tvojom jebnutom štýle. Čo nejdeš do Kremľa vysvetliť Putlerovi, že vraždiť v cudzej krajine sa nepatrí, nech stiahne vojská a ukončí tú krvavú vojnu?

Pomáhať Ukrajine sa dá aj inak, nielen tým, že sa postavíš so zbraňou v ruke a ja som osobne využil všetky svoje možnosti, aby som Ukrajincom pomohol a nemienim v tom poľaviť...som tak užitočnejší, ako so zbraňou v zákope na fronte!


| 22.10.2022 11:12

jg, ok, neviem sice co sa ti nezda vecne na mojej diskusii, ale podme este vecnejsie:

-ak maju rusi poziadavky, ze si nechaju dobyte uzemia vratane krymu, mala by im v tom ua ustupit? vlt tvrdi, ze sa putinovi ustupovat nema, ty mas na to iny nazor?
-ak by rusi prisli s navrhom na stiahnutie vojsk z okupovanych uzemi, myslis ze by sa o tom ua odmietla bavit? alebo uz s takym navrhom prisli a mne nieco uslo?
-s akymi KONKRETNYMI navrhmi (nie ze "podme rokovat") rusi doteraz prisli?
-ake KONKRETNE navrhy na rokovania by si si ty predstavoval?

prosim vecne k jednotlivym bodom.


JG
JG | 22.10.2022 11:59

@vsetkovklude ja sa pýtam, prečo tí, čo sú presvedčení, že s Rusom treba bojovať sa nezbalia a nejdú s ním bojovať? Lebo väčšinou majú iba silné reči, ale pritom prdkajú doma do periny. Ale Bravo! Ty si naozaj skutočný statočný hrdina. Určite desaťtisíce mŕtvol tvoje hrdinstvo oceňujú a po skončení vojny to určite budú oceňovať aj ich preživší rodinní príslušníci. A za Putinom sa ísť nedá, však už dávno zomrel v bunkri na rakovinu, už existujú iba jeho dvojníci, naviac to bolo v Rusku čo už pol roka nemá žiadne zbrane a ešte okrem toho aj skrachovalo. Ono už vlastne ani neexistuje a Ukrajinci po tisíckach umierajú na fronte iba tak z roztopaše...

@| - mierové rokovania sú vždy založené na ústupkoch oboch strán. Realita je taká, že Rusko Krym pustí iba za cenu porážky vo WW3, takže tam by som urobil ústupok zo strany Ukrajiny a na Rusa ale tlačil, že to ich pripojenie zvyšných 4och sa musí prehodnotiť pod medzinárodným patronátom.
- taký návrh logicky nikdy nepríde, keďže vojenskú akciu spustili práve preto, že bez toho nebola ochota riešiť veci.
- pokiaľ viem, tak pri posledných rokovaniach sa riešilo uznanie Krymu, nezávislosť Donbasu a neutralita Ukrajiny.

Keďže to už zašlo tak ďaleko, tak to bude brutál komplikovné a aké sú teraz požiadavky Rusov netuším. Mne to teraz reaálne vychádza (ak by sa podarilo vyhnúť WW3) tak, že Krym zostane ruský, a aby Ukrajina neprišla aj o ďalšie územia tak by sa muselo riešiť postavenie ruštiny a Rusov tam, status celej Ukrajiny z vojenského hľadiska...


| 22.10.2022 12:09

jg, ok a co takto nasledujuci postup:

1. rusi sa kompletne stiahnu zo vsetkych okupovanych uzemi vratane krymu
2. po konsolidacii situacie a obnove infrastruktury (t.j. zivotnych podmienok), odhadom tak rok-dva, sa na spornych uzemiach pod drobnohladom medzinarodneho spolocenstva uskutocnia referenda (BEZ vojenskej pritomnosti ktorejkolvek strany s vynimkou vojsk osn)
3. na zaklade vysledku referend sa uzemie zariadi (ua vs rf)

vidis v tomto nejaky problem?


vsetkovklude
vsetkovklude | 22.10.2022 12:26

JG, hlupák si vždy bol a hlupákom si ostal a ešte si na to hrdý, popracuj na sebe, ja s tebou nemienim strácať čas, venujem ho radšej rodine, lebo ja na rozdiel od teba nejakú mám, pretože ja som si svoj život dobrovoľne neskurvil...


moses
moses | 22.10.2022 12:41

JG uz dlho drzal hubku, tak sa to rozhodol razne napravit 😅


JG
JG | 22.10.2022 12:55

@| vzhľadom na realitu, hneď koniec bodu 1. znamená aj koniec rokovaní... Ale možno to iba ja zle vnímam a Rus sa po 8 rokoch kľudne z Krymu zdekuje...

@vsetkovklude tvoje informácie o mojom živote a rodine sedia asi tak ako frontové spravodajstvo prezentované našim médiami :) Ale aj takáto reakcia tiež čo-to napovie o tvojej povahe :)


moses
moses | 22.10.2022 13:30

Ojojoj! Ale si sa rozcertil 🤭


| 22.10.2022 13:31

jg, a preco by sa nemal? krym bol obsadeny nepravom, aj ked to bolo pred 8 rokmi. a islo by o stiahnutie vojsk, rusi, ktori sa tam medzicasom usadili by kludne mohli hlasovat. len nie pod samopalmi. samozrejme ojeby typu turisti resp. civilisti so svojimi osobnymi zbranami by sa nezrali.

ale ok, pripustme pracovne, ze krym sa do tychto rokovani nezahrnie.

bol by zbytok podla teba prijatelny? t.j. ak to zosumarizujem:
1. kompletne stiahnutie ruskych vojsk a uvedenie do stavu pred februarom 2022
2. referendum o pricleneni k rf pod detailnym medzinarodnym dohladom pod zastitou vojsk osn (s ostrou municiou napr.)
3. respektovanie vysledkov referenda

?


JG
JG | 22.10.2022 15:06

@| pretože nežijeme v ideálnom svete, pretože ho to stálo príliš veľa životov a peňazí. Neviem, proste si osobne myslím, že cez Krym mimo WW3 už cesta nevedie, obzvlášť, keď x rokov vyvíjali snahy o uznanie za ruský, bez ohľadu na následky...

A o ostatných veciach by snáď Rus vedel uvažovať. Ale predpokladám, že napríklad také stiahnutie vojakov z územia by odsúhlasili až potom ako by boli dohodnuté ostatné konkrétne veci a ešte by to stiahnutie podmienili aby ich automaticky striedali tie vojská osn a odôvodňovali by to možnou pomstou na ruskojazyčných po ich odchode.... Mňa by napríklad celkom zaujímalo, na čom zlyhali tie rokovania na začiatku. Lebo vtedy sa kopec vecí zastavilo, začali sa rozprávať a zrazu bum. Už nerokujeme a máme tu stovky tisíc mŕtvol odvtedy... Jednoducho musí sa to celé vymyslieť tak, aby tú dohodu mohli prezentovať ako papierové víťazstvo obe strany, lebo keď sa potom na konci spočítajú mŕtvoly na oboch stranách, tak v realite to bude aj tak obojstranná prehra...


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader