Markus, to čo spomínaš je verzia na politickú korektnosť, na tú sa už veľmi hrať nemusíme, keď sa poobzeráš dookola, čerešničkou na torte je 30% učiteľov, ktorí sú ochotní v triedach šíriť bludy...
Kedze z 1. prikladu chyba zobar udajov, aby sa to dalo korektne vypocitat, tak asi ani autor to neovlada. (napr.polomer zaoblenia laveho horneho a praveho dolneho rohu, aj to r5 a r10 ma nejasnu velkost vyseku z obdlznika, lebo podla obrazku to nie je 1/4 kruhu)
Vcera som pocuval zoom hodinu Slovenciny co mal zapnutu syn nahlas, no je to na zaplakanie. Tie deti nemaju vobec tvorivost a fantaziu, na hlase ucitelky bola pocut zufalost. Deti vobec nechapali metafory atd.
Je to hlavne tou elektronikou, deti v nou travia cas a ta im nic neda. My sme to ako maly nemali a boli sme nuteny vymyslat si hra na kratenie casu. Zial teraz je to inac.
@katolibanec to ano, ale deti nie su stale doma. Chodia vonku s kamaratmi a ku kamaratom. Ak sa u kamarata tak je to na tych druhych rodicoch kolko ho nechaju.
2020 M. Jackson? To bude dáka old school úloha...
To posl. má byť pokiaľ pamätám "vyber si farbu, KTORÁ ŤA NEURÁŽA a vyfarbi obdĺžnik."
Markus, to čo spomínaš je verzia na politickú korektnosť, na tú sa už veľmi hrať nemusíme, keď sa poobzeráš dookola, čerešničkou na torte je 30% učiteľov, ktorí sú ochotní v triedach šíriť bludy...
Kedze z 1. prikladu chyba zobar udajov, aby sa to dalo korektne vypocitat, tak asi ani autor to neovlada. (napr.polomer zaoblenia laveho horneho a praveho dolneho rohu, aj to r5 a r10 ma nejasnu velkost vyseku z obdlznika, lebo podla obrazku to nie je 1/4 kruhu)
Nathan, však dejepis, čo vymýšľaš 😎
SMQ, predpokladajme, že obsah R5 a R10 sú súčasťou zadania
Vsetkovklude: R5 a R10 podla mna autor myslel ako polomer kruhu, ktoreho cast je vysek z obdlznika. r=5 (r ako radius).
v tom prípade musí ísť o 1/4, aby sa to dalo rozumne spočítať
...ale stale tam ostane nezadany polomer zaoblenia laveho horneho a praveho dolneho rohu:) ...ale inac je ten obrazok fajn vtip.
moc to žeriete, alebo machrujete..
je to zjednodušené, lebo podstatná časť informácie je v inom..
Vcera som pocuval zoom hodinu Slovenciny co mal zapnutu syn nahlas, no je to na zaplakanie. Tie deti nemaju vobec tvorivost a fantaziu, na hlase ucitelky bola pocut zufalost. Deti vobec nechapali metafory atd.
Je to hlavne tou elektronikou, deti v nou travia cas a ta im nic neda. My sme to ako maly nemali a boli sme nuteny vymyslat si hra na kratenie casu. Zial teraz je to inac.
hlavne som od 3. triedy čítal tak 80 strán kníh denne, po večeroch...to mi dalo veľa...dnes nechápem ako som popri tom všetko stíhal 😋
@nepochop kolko casu travia deti s elektronikou je len na rodicoch
@katolibanec to ano, ale deti nie su stale doma. Chodia vonku s kamaratmi a ku kamaratom. Ak sa u kamarata tak je to na tych druhych rodicoch kolko ho nechaju.
hlavne dnes v čase online výučby je trochu z cesty tvrdiť, že je to len na rodičoch, možno sa časom vrátia do škôl, ale návyky im zostanú...
co je zle na tom ak im ostanu navyky studovat cez pocitac? ci sa oni pocas online vyucby hraju hry??