vsetkovklude

vsetkovklude

vsetkovklude | kopyto, jelito, platí to :)

Prasačiny momentálne nie je možné zobraziť.
vsetkovklude
true story
 
cannabis
cannabis | 25.10.2020 08:24

Hmmm, zabudi tam vsak napisat to, ze ta chorela vypukla prave kvoli tomu, ze ludia nemali pristup k pitnej vode. :D Vtedy totiz vsetky dane z vychodneho slovenska prezrala Budapest, no a dnes je to Bratislava. Ale to tam uz akosi dopisat nemozu, nepasovalo by to do propagandy. :D


vsetkovklude
vsetkovklude | 25.10.2020 08:29

ale veď to sa vzájomne nevylučuje, neveriť vrchnosti a nepodliehať konšpiráciám, ktoré ťa môžu zabiť 😎


| 25.10.2020 08:35

Skvelý článok ... porovnávať vírus a choleru ... no to chce guráž.


vsetkovklude
vsetkovklude | 25.10.2020 08:45

áno? a pointu si pochopil, alebo ti včera tyčinkou prepichli mozgovú blanu?


| 25.10.2020 08:51

Ak by som bral vážne každé prirovnanie a podobnosť, asi by mi už praskla hlava. A ... vieš kto uráža na počkanie ?


vsetkovklude
vsetkovklude | 25.10.2020 08:56

v článku ide o paralelu v konšpiráciách vtedy a dnes, čo sem pletieš príčinu pandémie? Vedieť prečítať ešte neznamená pochopiť...ale ok, nechcel som urážať, sorry


Lodovik
Lodovik | 25.10.2020 10:13

100% dane z prijmu fyzickych osob sa odvadzaju uzemnemu celku podla trvaleho pobytu. Cize ak niekto pracuje v BA ale trvaly pobyt ma stale na vychode (a takych ludi je dost), tak je to presne opacne nez ako pises.


nepochop
nepochop | 25.10.2020 10:32

Pouzivat historiu ako priklad nie je idealne. Historiu pisu vitazi, takze je vzdy tazko povedat ako to naozaj bolo. Moze sa uchovat jedna kniha z 10 a prave v tych 9 je to napisane inac.

Clovek proste nikdy nevie.


vsetkovklude
vsetkovklude | 25.10.2020 12:06

nepochop, hej takto nejako náckovia zvyknú relativizovať holokaust...


vsetkovklude
vsetkovklude | 25.10.2020 12:09

...kto sa nepoučí z historických omylov a chýb iných, je odsúdený ich zopakovať...dnes viac ako inokedy platí: 'Historiae est magistra vitae'


nepochop
nepochop | 25.10.2020 12:16

No a vies ako to bolo? Bol si tam? Je nad tym stale vela otazok. Viem akurat to co mi rozprava dedo, ktory zil pocas 2. svetovej. On mi povedal, ze nemci boli kruty, ze sa museli pozerat ako vesaju partizanov na namesti. Povedal, ze rusi boli uzastny a nas zachranili!

Iny zas hovoria, ze rusi boli zly, znasilnovali zeny atd. a ze naopak nemci boli slusny a zdvorili. Neviem ci sa niekedy dopatrame pravdy.


Hovado
Hovado | 25.10.2020 13:44

V každom národe sú slušní ľudia aj debili. Ale podľa jednotlivcov hodnotiť celý národ je dosť debilné


vsetkovklude
vsetkovklude | 25.10.2020 14:25

nepochop, Stalin sa dohodol s Hitlerom, kým ho ten nepodrazil. Amíci vyčkávali do poslednej chvíle, aby prišli ako záchrancovia, tak to bolo. My sme tu kapali po stovkách, lebo aj medzi nami sa našli gardistické svine, arizátori a štát viedol klérofašistický alibista, tak to bolo...


register
register | 25.10.2020 14:55

Hovado snad necakas od nepochopa nieco rozumne...


cannabis
cannabis | 25.10.2020 17:13

Mily LODOVIK, to by platilo iba vtedy, keby v tej Bratislave neboli plateni ludia v 43 statnych uradoch z dani pracujucich. :D Takze nemas pravdu, Bratislavu totiz skresluje statna sprava a dost markantne! :D


trombon
trombon | 25.10.2020 20:39

aj keby to boli kosice, lucenec, ci hornadolna, hlavne mesto niekde v state musi byt a statu treba platit dane a to ako ten stat funguje zalezi od politikov, ktorych volili obcania toho statu... inymi slovami, to ako funguje stat (myslim pravny a demokraticky stat) je zodpovednost obcanov... to co vidis v statnych uradoch, v politike v kazdodennom zivote je verny obraz obcanov slovenska... chapeme Mariša? cele si to prevratil/a... studne boli nakazene cholerou a preto bol nedostatok pitnej vody... to je akoby si si dal joint horiacim koncom do huby a zhlboka potiahol...


DaphneMoon
DaphneMoon | 25.10.2020 20:44

Napriklad za obcou Smizany su postavene krize a kaplnka ako pomnik dvom muzom, co chodili pocas morivej epidemie dezinfikovat studne vapnom, a presne ludia si mysleli, ze im chcu porobit a uskodit, tak ich zlyncovali a nad dedinou obesili. Akoze ex post pomnik je fasa, ale tym chlapikom je na prd. Paralelu s dnesnou situaciou vidim v tom, ze ludia su tiez nachylni viac verit svojim strachom a fantaziam nez vede a hovno sa poucili z minulosti


vlado
vlado | 26.10.2020 12:27

nepochop: historici pracuju tak, že maju viac zdrojov ktore porovnavaju, ak su. cholerová epidémia bola toť nedávno, zdrojov infomrácií je veľa. čím ideš ďalej do minulosti, tým zdrojov ubúda a tam už naozaj môže platiť to, že dejiny píšu víťazi, ale to sa už bavíme o veľmi vzdialenej histórii.
plus k tomu terba prirátať archelogický záznam, najnovšie aj genetiku. to môže potvrdiť či vyvrátiť historické udalosti.


vsetkovklude
vsetkovklude | 26.10.2020 13:43

vlado: lenže on to vzťahoval na 2. svetovú vojnu vo svojom príspevku, a to je priekak, ak ho to takto učili v škole. Zažil som aj pedagógov, ktorí dokázali hodiny relativizovať historické fakty...


nepochop
nepochop | 26.10.2020 19:45

@vlado vidis uz ken @vsetkovsude tu spochybuje vyklad ucitelov v skole. Jasne, viem ako funguju historici, ale kto si da tu pracu a overi si to? Ako vies, ze historici nie su uzavreta komunita ktora sa dohaduje na tom co povedia? Ano, konspiracie, ale zamysli nad tym. To co sa naucis v skole beries ako samozrejmost a nespochybnujes to, no ale co ak ti prave tam povedia klamstvo??


vsetkovklude
vsetkovklude | 26.10.2020 20:28

Spochybňujem, lebo mám istý prehľad o kvalite širokej vzorky...kde sú tie časy keď nás rad radom učili pedagógovia, pre ktorých bola práca poslaním a svoje vedomosti prehlbovali sebe aj nám...dnes je to menšina a môžu za to pedagogické fakulty, ktoré pľujú kvantá slabých absolventov. Česť tu patrí UKF v Nitre a hanba KU v Ružomberku, aby bolo jasno...


vsetkovklude
vsetkovklude | 26.10.2020 20:35

dík, že si mi prerobil nick, ale ponechám si tento, ak smiem 😋


nepochop
nepochop | 27.10.2020 08:18

@vsetkovkldue aha pardon, pisem rychlejsie ako citam. Ano, system sa rapidne meni a bohuzial ku horsiemu. Ako vidime na politikoch mnohy vystuduju tak, ze ani nestuduju a tak to potom vyzera. Ucitelia skoncia skolu a ucia len tu istu osnovu dookola.

Samozrejme su aj taky, ktory vedia byt kreativny atd, ale je to samozrejme mensina, ako pises. Mame v rodine dvoch ucitelov tak viem od nich ako to zhruba chodi. Taktiez mam jednu kamaratku ucitelku a ona tiez hovori ako si stale robi tie skusky, ale robi to hlavne kvoli zvyseniu platu, ani nie kvoli kvalifikacii ako takej.

Ludia su potom odsudeny pocuvat tychto ludi a to co im povedia beru ako svate, ja si stale este spominam na ucitelku na prvom stupni a casom som zistil, ze nam v podstate hovorila blbosti (ani nechapem preco to robila) aj ked tie info su v podstate irelevantne teraz, ale hovorila nam nepravdy.


vsetkovklude
vsetkovklude | 27.10.2020 08:31

@nepochop: svoje deti chcem viesť ku kritickému mysleniu, nechcem aby komukoľvek zožrali čokoľvek, ani mne nemusia, ak si to vyargumentujú (čo pochybujem, že dokážu :D). Zároveň ich však budem viesť k úcte k učiteľom, o.i. aby si najprv daného učiteľa oťukali, či a ako príjme iný názor, alebo opravu, ak k takej situácii dôjde. K inteligencii totiž podľa mňa patrí aj ovládanie sa a nesranie si do vlastného hniezda, len preto, aby som mal pravdu...

Čo sa týka politikov, tak ich vzdelanie alebo spôsob štúdia je ten najmenší problém. Áno bolo by úžasné mať vzdelaných a múdrych predstaviteľov, ale ľudia volia podľa seba a oni sú len vzorkou tohto národa...


nepochop
nepochop | 27.10.2020 08:55

@vsetkovklude no presne toto robim aj ja. Takto sa snazime vychovavat deti. A mas pravdu s tou argumentaciou, deti si osvoja to stanovisko, ze neverit a preverit, ale stale nemaju kapacitu na to realne argumentovat, ale to je vec mladosti a zrelosti.

Deti su velmi lahko ovplyvnitelne a hlavne v mladom veku, preto su tie uvodne roky klucove. Ber si priklad takeho dietata, ktoreho otec je vrah. Myslis, ze to dieta naozaj veri, ze jeho otec zabija? Bol to prilad toho Mella, ktory je teraz v Belizee. On ma dceru a ona ho obhajovala, ze on nie je taky, ze on je uspesny podnikatel, ktoremu zavidia preto si vymyslaju tieto veci o nom. Vlastne dieta zije v klamstve.

Toto iste musi platit pre deti politikov ako Fico a spol, oni proste ziju v bubline, ze ich otec je super, ale vsetci mu zavidia a klamu o nom. Je to proste idealizacia a vidim to aj na detoch, pre nich su rodicia svaty a vsetko co povedia je tiez.

Ctit si treba ludi, to tiez ucim deti, aj ucitelov, vzdy mu vysvetlujem, ze co vsetko ten ucitel pre neho robi, taktiez respekt ku starsim, lebo oni toho zazili ovela viac a vedia viac, upozornujem vsak aj na dopad staroby, demencia atd, takze treba rozlisovat. Respekt samozrejme aj ku zenam, atd.

Vzdelany a mudry clovek sa do politiky nikdy nedostane. V prvom rade taky clovek vie, ze to nema zmysel. V druhom rade keby sa aj snazil tam dostat tak by ho ti aktualny politici, ktory su tam kvoli vlastnemu zisku ani nepustili. Uplne by ho vysachovali, to spravia s kazdym, ktory ma dobre umysli, odstrania ho z ich piesocku.


cannabis
cannabis | 1.11.2020 06:47

Mily TROMBON, nic som neprevratil. :D Len som Vam sprosto napisal tak ako to je. :D

Unika Ti podstata, ze mne tu nejde o hlavne mesto, ale o byrokraticku centralizaciu. Za sociku sa kvakalo o centralizacii Prahy, ale ta je v porovnani s terajsou centralizaciou Bratislavy len slaby odvar.

Nehovoriac o tom, ze si tam uradnici vymyslaju nove statne firmy, kde potom idu robit riaditelov. :D Prestuduj si ako vzniklo OKTE, alebo aku karieru urobila dnesna riaditelka financnej spravy. :D

Takze prepac, my dane platime a Bratislava ich vyziera. Bez statnych uradov by ste tam mali asi taku zamestnanost, ako v Rimavske Sobote!


cannabis
cannabis | 1.11.2020 06:51

A este k tym studniam! :D Zabudas na to, ze na vychode zacali stavat vodovody az zaciatkom 20teho storocia. Takze pises nezmysly. Vody bol stale dostatok, ale nie takej ktora bola pitna. Problemy na vychode nastali aj po I. svetovej vojne, kedy sa stahovalo obyvatelstvo z Madarska na Slovensko. Problemy nastali aj ked tam prislo vojsko, nebol dostatok pitnej vody, aj ked vody bolo naokolo dostatok. DOVOD? Dane sa platili Uhorskej monarchii a ta na vychod kaslala. Presne jak dnes Bratislava. Takze prepac, ale nemas pravdu!

Tie Tvoje porovnavania s jointom beriem, ako ukazku toho, ze uz nemas argumenty ako obhajovat parazitovanie pazravej na Dunaji. :D


vsetkovklude
vsetkovklude | 1.11.2020 09:01

neskriepme sa, namiesto toho stavajme mosty, napr. vo Veľkej Lodine jeden chýba a cannabis má v tomto čiastočne pravdu, lebo som nepočul, že by nejaký most padol na západe kvôli nedostatku financií na jeho opravu...


cannabis
cannabis | 1.11.2020 09:57

Ja skor pocul informacie, ze z verejnych penazi sa v Bratislave zrusil nejaky stary most, postavili tam novy a ten stary za velkeho potlesku previezli kdesi na vychod do okresu Vranova nad Toplou.

https://www.cas...on-konstrukcie/

Takze takto to vyzera. :D Bratislava prosperuje za dane zvysku Slovenska, kde pride z Bratislavy akurat tak stary a pouzity odpad.

A skusme pozriet povodne. :D Na vychode sa niektore obce nevedia spamatat z povodni, ktore boli este v roku 1997. Zato sme rychlo spojili povodia do jedneho SVP, aby stratove povodie DUNAJA malo z coho stavat protipovodnovu ochranu. Blava ma tak ochranu za miliony a vychod dlhy!

Ako som uz pisal hore. Bratislava keby mala zit bez dani zo zvysku Slovenska, tak je na tom so zamestnanostou asi tak ako Rimavska Sobota.

Problem je ten, ze Bratislavsky uradnik na URSO si vymysli statnu firmu OKTE, ktorej sa potom stane riaditelom. Samozrejme sidlo v BA, budova v BA, zamestnanost v BA. Akurat, ze platime to vsetci vo fakture za elektrinu, pod polozkou TAFIRA ZA PREVADZKOVANIE SYSTEMU. A paraziti namiesto toho, aby priznali ze parazituju, idu kvicat ze vraj cenu elektriny zvysuju obnovitelne zdroje energie. Ake ubohe klamstva! Nie OZE, ale nova statna firma plna Bratislavskych uradnikov zvysuje ceny elektriny.

A v tomto by som mohol pokracovat asi donekonecna!


cannabis
cannabis | 1.11.2020 09:59

https://www.okte.sk/sk/informacie/o-spolocnosti/

To len aby ste videli, ako to funguje! Bratislavsky uradnik vymysla nove urady, aby mal opodstatnenie! Aj robotu pre kamaratov a rodinu.


 
Nie ste prihlásený, pre pridavanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
loader